Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet bij staan, stuur ons dan een bericht via het contactformulier of bel ons op 0228-592944.

Is het mogelijk om op een andere dag (dan maandag of vrijdag) aan te komen/te vertrekken?

Dit is alleen mogelijk op feestdagen na Pasen/Pinksteren, voor Hemelvaart, enz.) Buiten de vakantieperiodes kan dit in overleg met de receptie.

Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten? Vakantiepark Het Grootslag biedt geen annuleringsverzekering aan. We adviseren je zelf een annuleringsverzekering af te sluiten (bijv. Rabobank, ANWB)

Mag je in het park barbecueën? Barbecueën is bij alle accommodaties toegestaan, zolang het de andere gasten niet stoort. Gebruik geen brandbare stoffen, zorg voor een emmer water of zand.

Wanneer moet ik betalen als ik een reservering heb gemaakt? Een aanbetaling van 30% dient binnen 3 dagen na de boeking te worden voldaan (restbedrag 42 dagen voor aankomst). Je kunt direct bij de online boeking betalen. Als je dat niet wilt, ontvang je een bevestigingsmail waarmee je via IDEAL kunt betalen. Je kunt het geld ook overmaken, maar houd rekening met minstens 3 dagen vertraging voor een buitenlandse overboeking! De betalingsvoorwaarden vind je in de boekingsbevestiging.
Ontvang ik een betalingsbevestiging zodra ik het geld heb overgemaakt? Ja, we sturen je een bevestiging zodra we jouw betaling hebben ontvangen. Als we de betaling niet op tijd ontvangen, sturen we je een betalingsherinnering per e-mail.
Moeten vrienden of familieleden die op bezoek komen betalen? Voor dagbezoek hoef je niet te betalen. Als je gasten blijven overnachten, moet je dit melden bij de receptie. Je hoeft alleen de toeristenbelasting voor je gasten te betalen.
Hebben jullie fietsverhuur? Van Pasen tot en met de herfstvakantie kun je fietsen huren bij de receptie. We hebben e-bikes en gewone heren-, dames- en kinderfietsen. Ook kun je kinderzitjes (voor en achter) huren. Voor leuke fietstips: klik hier.
Zijn huisdieren in het park toegestaan? Er zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan per accommodatie. Je moet dit bij de boeking aangeven. Laat je huisdier niet alleen in het vakantiehuis. Sommige honden raken gestrest en vernielen de meubels! We hebben ook huisdiervrije bungalows en chalets.
Vanaf hoe laat kan ik inchecken? Je kunt vanaf 9:00 uur inchecken. De sleutel van de accommodatie kun je vanaf 16:00 uur ophalen bij de receptie. De faciliteiten van het park kun je de hele dag gebruiken..
Kan ik een kinderbedje in een chalet plaatsen? We raden af om een kinderbedje in een chalet te plaatsen, omdat er weinig ruimte voor is. In de bungalows met 3 slaapkamers is er plaats voor een kinderbedje in een van de slaapkamers. In het 10-persoons familiehuis is er standaard al een kinderbedje en een box aanwezig, deze hoef je niet bij te boeken.
Is er een koffiezetapparaat of een Senseo in de accommodatie? De standaard accommodaties zijn uitgerust met een filterapparaat. In de comfort-accommodaties is daarnaast een Senseo voorhanden
Kan ik buiten openingstijd aankomen? Dit is mogelijk indien de reservering vooraf is betaald. Neem op tijd contact op met de receptie zodat we de sleuteloverdracht kunnen bespreken.
Ik heb laatst geboekt en nu zie ik ineens een last-minute korting. Kan ik deze korting nog krijgen? Nee, helaas geldt deze korting alleen voor gasten die op het laatste moment boeken. Een last-minute korting wordt niet verleend op reeds gemaakte reserveringen.
Moet ik mijn eigen beddengoed meenemen? De accommodaties zijn voorzien van dekbedden en kussens. Het huren van bedlinnen is verplicht en kost €11,- per pakket. Handdoeken, keukendoeken en kindermeubels kunnen op verzoek gereserveerd worden. De bestelde items liggen dan bij aankomst in je accommodatie voor je klaar. Als je geen zin hebt om de bedden op te maken, kun je van tevoren opgemaakte bedden bestellen. In de voorlaatste stap van het boekingsproces kun je aangeven welke bedden we voor je moeten opmaken.
Tot hoe laat kan ik uitchecken? Je dient de sleutel uiterlijk om 10:00 uur in te leveren bij de receptie.
Is er een wasserette in het park? Ja, de wasserette bevindt zich naast de parkshop. In de wasserette kun je een wasmachine of droger gebruiken en betalen met je pinpas. Voor de wasmachines hoef je geen wasmiddel mee te nemen, dit is al in de machines aanwezig en wordt automatisch gedoseerd.
Is er Wi-Fi in het park? Gratis Wi-Fi is beschikbaar in alle accommodaties. Ook in de centraal gelegen horecagelegenheden kun je gebruikmaken van gratis Wi-Fi.
Waarvan zijn de dekbedden en kussens in onze accommodaties gemaakt? Hoes: 50% katoen, 50% polyester (gestreept)
Vulling: 100% gesiliconiseerde holle vezel (polyester)

Als je nog verdere vragen hebt, kun je contact opnemen met onze receptie via +31 (0)228-592944.

Naar boven